Un om prevenit face cat doi

Orice fel de concediu este asteptat de fiecare cu sufletul la gura.

Dar daca nu merge totul ca pe roate ce faceti in parcarea aeroportului, in holul hotelului la ceas de seara, in fata portii la muzeu sau la vreun spectacol, fara posibilitatea de a- l convinge sau de a va intelege cu omul, cu fata zambitoare, de vis-a- vis. Ce faceti cand constatati ca acolo ati mai trecut de 3-4 ori, degeaba, cand la plecare constatati citind un pliant parasit pe o masa ca, de fapt, nu ati vazut mare lucru pentru ca nu ati stiut, ca ati uitat sa faceti imbarcarea on line, ca nu stiti incotro sa mergeti, ce sa faceti?

Agentia de turism este o solutie pentru toate cele de mai sus. Cum paza buna trece primejdia rea va recomandam 10 masuri pe care ati putea sa le luati cand doriti un serviciu turistic:

  1. Chiar daca putem deveni mai catolici decat papa verificati pe turism.gov.ro/autorizare- turism daca agentia de turism in cauza este acreditata, verificata din punct de vedere al competentelor si starii de legalitate
  2. Cautati pe site-ul agentiei, sau solicitati in agentie, polita privind asigurarea rambursarii cheltuielilor de repatriere si a sumelor achitate de turisti (sa fie si in termen de valabilitate in perioada calatoriei).
  3. Pentru fiecare serviciu turistic trebuie sa primiti un voucher in care trebuie sa regasiti, in detaliu, cerintele cheie ale acestuia
  4. Nu-i asa ca v-ati simti mai bine daca ati da un telefon la locatie sa verificati efectuarea rezervarii?
  5. Intrebati cine este touroperatorul care a pregatit pachetul touristic (daca este cazul)
  6. Solicitati lamuriri privind regimul de masa (meniu, fix, fisa de cont cu limita de suma, bufet, etc)
  7. Nu va sfiiti sa aflati detalii privind accesul la facilitatile locatiei (piscine, plaja, sala de fitness)
  8. Faceti- va un sejur placut si stabiliti cerinte privind cazarea (tipul de pat, AC, balcon)
  9. Orientati- va spre agentiile care ofera asistenta non stop (ceasul rau, pisica 13). Nu ar fi rau sa verificati “asistenta” inainte de a pleca in calatorie.
  10. Luati datele de contact ale agentului care a intocmit pachetul turistic, a efectuat rezervarile. Cartea de vizita le cuprinde pe toate.

Desi este un obicei “detaliat” de Caragiale, in acest domeniu recomandarea este bine de folosit. Beneficiati de o doza mai mare de incredere, puteti primi informatii complementare nepretuite.

Nu ne ramane decat sa va uram “Drum bun”!